maandag 24 maart 2008

Oefenmatch & café DZM

De oefenmatch was alvast een succes. Ondanks de 2-1 achterstand aan de rust en de vroege tegengoal in de 2e helft werd het plecht uiteindelijk in de laatste 5 minuten nog beslecht in het voordeel van de Zwette Maanen: een 4-3 overwinning.
Met deze overwinning op zak konden we daarna daarna afzakken naar ons "laatavondevenement" in de St. Annakring. Ook daar leek het vrij geslaagd: redelijk kleinschalig, maar de zaal zat toch altijd goed vol, en zowel de drank als ook de bierplanken gingen vrij vlot over de toog. Zeker voor herhaling vatbaar volgend seizoen, en misschien met nog ietsje meer reclam op voorhand wordt het dan een nog overweldigender succes.

Tot zover de verslaggeving van uw vliegend reporter ter plaatse Simon. De mail eindigde met "Greets vanuit een ondergesneeuwd Aalst ('t is hier precies Kerstmis ipv Pasen)"
Bij deze groeten van uw webmaster van dienst, vanonder "the boiling qatari sun". Veel sneeuwplezier ginder, ik zal hier alvast enkele damarrekes minder aandoen!!!

4 opmerkingen:

verbanck zei

Als ik het mij goed herinner, stonden we met de rust 2-0 achter en werd het in de tweede helft zelfs nog 3-0 alvorens wij met 4 doelpunten de verdiende overwinning alsnog konden wegkapen.

Unknown zei

Zo was het inderdaad!

Ik heb het slechts gezien tot de 3-0 :-(

DZM-admin zei

En dan volledig gedeprimeerd naar de St-annazaal afgezakt ofzo? :-p

de seismograaf zei

Ik heb nog gezegd: "Komaan he jongens we hebben al meer achtergestaan!" Blijkbaar heeft het toch iets uitgedaan ;-))