zondag 17 augustus 2008

TEAMBUILDINGSACTIVITEIT

.
Zwette kroegentocht:

de Zwette Maanen bezoeken de zwetste cafés van Aalst. Afspraak op vrijdag 22 augustus om 20 uur in De Ravazjol. Vandaar gaat het naar café In Den Den, Stardust, Den Yzer, De Scheepvaart, New Atlanta. Afsluitend placeren we een danske in café Monaco. Als je meegaat, laat een reactie achter!

--- EDIT ---

heey jongens,

voor men verjaardag krijg ik in the factory 2 gratis flessen champagne en deze had ik graag geconsumeerd met de voetbalploeg :) tgaat door op 23 augustus en ik weet dat het na de kroegentocht ligt maar deze datum lag al vast, dus al diegenen die kunnen, laat iets weten. De ravazjol is een goede plaats om af te spreken...

vele groetjes

u reetgeliefde Kipken

--- EDIT ---

Trouwens: bij deze meldt uw teergeliefde webmaster zich af voor alle matchen en activiteiten van 20 augustus tot 20 oktober 2008.

6 opmerkingen:

DZM-admin zei

Jongens, ge vergeet café "In de Vollen Bokal" op 't Hoilig Hért!

Anoniem zei

ik moet den dag nadien werken, dus wss zal ik niet volluit gaan

verbanck zei

Ik ga de poppoll op het speelplein verkiezen en kom daarna mss nog af.

mvg

Anoniem zei

ik ga mee als ik erdoor ben me mijn herexamens, en de uitslag krijg ik wss op de dag zelf..

Lieven zei

Hoe was de kroegentocht?

Anoniem zei

Ah de kroegentocht... Awel, op afgesproken uur en plaats waren de Zwette Maanen nergens te bekennen. Gelukkig had Rudy al zijn voorzorgen genomen en ook andere friends uitgenodigd. Toch spijtig, want café stardust was echt de maxx.